روز نوشته های یک خوش شانس

اینجا شرح داستان های،متفاوت من است.

روز نوشته های یک خوش شانس

اینجا شرح داستان های،متفاوت من است.

حالا که هیچکی نمیخونه هرچی دلم بخواد

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۲ ق.ظ

امروز به این نتیجه رسیدم که هی ادای آدم خوبا رو دربیاریم که چی؟ ادای این آدم باکلاسا که هیچ عیب و ایرادی ندارن.!!!اصلا مگه هست همچین  آدمی.معلومه که نیست..اگه هم باشن بازیگرای خوبینdevil..خب معلومه کلی عیبو ایراد دارم ...یه عالمه هم دارم..بدترینشم اینه که زود عصبانی و دس به یقه میشم..یعنی بعضی وقتا خیعلی از آدما رو فقط تحمل میکنم..تازه یه موضوع خفن دیگه ای که یاد گرفتم میدونی چیه؟ اینه که اگه جلوی یه آدمی تپق زدی که در طول زندگیت سرجمع قرار نیست دو ساعتم ببینیش، بیشتر از دو دقیقه ذهنتو درگیرش نکن..والا اینقدر موضوع واسه فک کردن هست که نگو..دیگه خودت میدونی بعضی وقتا فقط دلت میخواد مغزتو دربیاری و جفت پا بری روش..واقعا انرژی نمی مونه بخوای خودتو درگیر مسائل حاشیه ای کنی.بازم از قشنگیای این زندگی میگم واستwink

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۹
زهرا کرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی