روز نوشته های یک خوش شانس

اینجا شرح داستان های،متفاوت من است.

روز نوشته های یک خوش شانس

اینجا شرح داستان های،متفاوت من است.

من

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ق.ظ

پرسش فقط این نیست که من کیستم؟ بلکه این هم هست که برای چه زندگی می کنم؟ و چه کاری ارزش انجام دادن دارد؟وقتی که برای خودم هدفی تعیین می کنم یا تصمیمی می گیرم باید باور داشته باشم که این منم که آینده ام را می سازم وگرنه خودم را مثل یک عروسک خیمه شب بازی خواهم دید که با بندهای شرایط تکان می خورد.اینکه آیا عروسک گردانی هست، چه خدا چه سرنوشت،موضوع دیگری است.به اعتقاد من،هنر زندگی و هدف هر فلسفه شخصی این است که یک من معنادار بسازد و به زندگی ام معنا ببخشد.

#مل_تامپسون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷

نظرات  (۱)

و زندگی با این سوالات انسانی آغاز میشود

میگویم زندگی چراکه این من زمانی که هویت بگیرد

وبه دنبال خود شدن برود زندگی حقیقی را آغاز کرده

البته ازنظر بنده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی